First of May - 藤田恵美

When I was small' and Christmas trees were tall'
当我年幼的时候
we used to love while others used to play.
其他人在玩耍,我们却相爱了

Don't ask me why' but time has passed us by'
不要问我为什么,时光已经悄然流走
some one else moved in from far away.
另一个人远方走进了我的心里
Now we are tall' and Christmas trees are small'
现在我们长高了,圣诞树却变矮了
and you don't ask the time of day.
你不再提及过去的那段时光
But you and I' our love will never die'
但你我之间的爱情却从未消逝
but guess we'll cry come first of May.
我想到了五月初,我们还是会哭泣


评论
热度(5)